Wednesday, October 19, 2011

Google toont Uw IP-adres

Google toont Uw IP-adres: Een manier om uw IP-adres te vinden is om te zoeken naar [ mijn ip ] met behulp van Google en de bovenste zoekresultaat klikt. Nu is het niet meer nodig om naar het eerste resultaat, omdat Google beantwoordt uw vragen en toont uw IP. U kunt gebruik maken van: [mijn ip], [mijn ip adres], [toon mijn ip], [wat is mijn ip] en andere soortgelijke vragen.


"Net zoals een straat-adres bepaalt de ontvanger van een brief, wordt een IP-adres (een afkorting voor Internet Protocol-adres) gebruikt om computers op het Internet te identificeren. Wanneer uw computer een aanvraag, zoals een Google query, bevat code om het verzoek stuurt zijn IP-adres, zodat de respons op terug worden gestuurd naar uw computer -. net als een retouradres op een brief (...) Wanneer u de query [wat is mijn ip] type, zal Google reageert door te laten zien die u de IP-adres van de computer van waaruit de query werd ontvangen. In het eenvoudigste geval, unieke wijze dit IP-adres van uw computer identificeert tussen alle computers op het internet, " aldus Google .

{Bedankt, Venkat . }

No comments: